Witaj. Mam problem z invisiblity u ludzi. To wygląda następująco:
Gdy człowieka trzyma pierwotnego lub wtórnego broń nóż lub wszystko jest OK, jest częściowo niewidoczny. Ale kiedy dostaje żadnych obrażeń ludzkiego (z Granade, po strzale, przez ciernie aury lub kolcami pancerza - psychiczny lub magiczne uszkodzenia) invisiblity zniknął. To oznacza, że człowiek jest w pełni widoczne i invisiblity umiejętność jest bezużyteczna.
Invisiblity Zwraca Po włączeniu broni, na przykład z nożem do Podstawowej. Ale czasami nie zwraca invisiblity, to ponownie na następnej rundy.
pytanie - Jak naprawić to przypuszczam, że problem leży w renderingu. Załączam race_human.inl, shared.inl i events.inl pliku. To jest RC 1.3 WAR3FT. Dodane (30.06.2014, 03:47) ------------------- -------------------------- Odśwież Dodano (30.06.2014, 17:20) ------------- -------------------------------- OK, problemem jest to prostsze niż myślałem. pełni człowiekiem jest widoczna z nożem i częściowo niewidoczny . pierwotnego lub wtórnego z broni . Więc problem jest w shared.inl pliku ja przypuszczam Myślę, że jest problem z tej linii:
Код
/ / Jeśli gracz trzyma nóż powinny być bardziej Invisible
jeśli (SHARED_IsHoldingKnife (ID))
{
iInvisLevel / = 2.0;
} if (iInvisLevel) { set_user_rendering (ID, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, iInvisLevel); p_data_b [ID][PB_INVIS] = true; }